Všeobecné informace
PLATBA, DOPRAVA, B2B A REKLAMACE
Zde najdete praktické informace ohledně způsobu platby, dopravy či vyzvednutí našich produktů z hub. Také jak u nás probíhá proces reklamace. V neposlední řadě 10 užitečných odpovědí na často kladené dotazy z Vaší strany.

VYZVEDNUTÍ HUB NA FARMĚ
Pokud preferujete osobní odběr, můžete si naše produkty vyzvednout přímo na farmě a zároveň tím snížit svou uhlíkovou stopu. Při první objednávce si zvolíte termín vyzvednutí, který standardně probíhá v úterý nebo pátek mezi 13:00 a 18:00. Po individuální domluvě je možné domluvit i jiný den a čas, který Vám bude nejlépe vyhovovat.
Produkty si vyzvednete na adrese Čajkovského 1, Brno – Žabovřesky, kousek od zastávky Burianovo náměstí. Naše farma se nachází přímo na rohu hlavní ulice, snadno ji poznáte podle polepů HOUBIO na oknech. Pokud přijedete autem, můžete využít naše soukromé parkovací místo ve vjezdu. Mapu naší farmy naleznete tady.
PLATBA
Na našich stránkách lze pohodlně zaplatit debetní nebo kreditní kartou, případně využít služby Apple Pay či Google Pay.
Pokud si přejete zaplatit bankovním převodem, QR kódem nebo v hotovosti, zvolte při dokončování objednávky v sekci „Platba“ možnost Offline platba (jedná se o poslední krok objednávky). Následně Vás budeme kontaktovat s potřebnými platebními údaji.
U předplatného preferujeme platbu kartou. Pokud byste však raději využili trvalý příkaz, napište nám nejprve na info@houbio.cz – rádi Vám zašleme podrobné instrukce.
Při osobním vyzvednutí můžete zaplatit QR platbou z mobilního bankovnictví nebo hotově na místě. V případě hotovosti oceníme, pokud si připravíte vždy přesnou částku.
V případě, že si nejste jisti, jak si vytvořit objednávku, tak nás klidně kontaktujte na info@houbio.cz nebo na tel. č. 739 634 104 a společně se domluvíme.
DORUČENÍ HUB K VÁM DOMŮ
1. Rozvoz po Brně
Po Brně a okolí rozvážíme balíčky každé úterý a pátek mezi 11:00 – 13:00. Termín si nastavíte při první objednávce. Tato služba je dostupná v Brně a okolí do cca 15 km. Pokud bydlíte o něco dál, ozvěte se nám – rádi se domluvíme individuálně.
2. Zásilkovna
Tento způsob dopravy se týká produktů mimo krabiček. Čerstvé houby těmito službami z důvodu kvality a zachování čerstvosti nepřepravujeme. Produkty si můžete nechat doručit jak do Z-boxu, tak na pobočky Zásilkovny či přímo domů.
3. Chlazená doprava po celé ČR (mimo Brno)
Pro ostatní regiony nabízíme chlazenou dopravu, která zaváží téměř po celé republice. Den doručení závisí na Vaší lokalitě – konkrétní termín si domluvíme předem. Dopravce Vás následně kontaktuje s přesným časem doručení. Pokud na krabičku spěcháte, objednejte ji alespoň 2 dny před plánovaným závozem.
REGION
DEN ZÁVOZU
Středočeský kraj – Sever (žlutá zóna)
Úterý a čtvrtek
Praha, Brno, Jihlava
Pondělí – pátek
Středočeský kraj – Jih (oranžová zóna)
Středa a pátek
Královéhradecký, Liberecký, Ústecký, Pardubický, Moravskoslezský, Olomoucký
Úterý a čtvrtek
Plzeňský, Karlovarský, Jihočeský, Jihomoravský, Zlínský, Vysočina
Středa a pátek
B2B SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ ČR
Kromě dodávek našim koncovým zákazníkům se také zaměřujeme na spolupráci s restauracemi, bistry a prodejnami po celé České republice. Díky chlazené dopravě můžeme zajistit doručení produktů v přesně domluvený den i čas, a to téměř kamkoliv (viz sekce doručení výše).
Součástí spolupráce je individuálně nastavená velkoobchodní cena. Rádi Vám za cenu dopravy zašleme vzorky našich produktů k otestování přímo ve Vašem provozu.
Restauracím nabízíme bedýnky s jednotlivými druhy hub nebo jejich mixy. Pro obchody máme zase připravené různé velikosti balení a krabiček.
Zakládáme si na přátelském přístupu a věříme, že se dá na všem domluvit.
Víte o někom, kdo by měl o tuhle službu zájem? Stačí nám pouze zanechat zprávu nebo Vaši e-mailovou adresu a my se ozveme.
HOUBIO PŘEDPLATNÉ
Nechte si dovážet pravidelně krabičky s našimi čerstvými houbami po celé ČR! HOUBIO předplatné se Vám vyplatí, protože s ním ušetříte až 15 % a můžete si ho kdykoliv bez podmínek ihned zrušit.

REKLAMACE
Samozřejmě nedílnou součástí každého podnikání jsou i reklamace. V případě, že jste byli nespokojeni s kvalitou hub, rozvážkovým servisem nebo čímkoliv jiným, tak nám dejte prosím vědět do e-mailu: info@houbio.cz. Vše s Vámi osobně probereme a pokusíme se najít cestu, abyste byli s řešením reklamace spokojeni. Klademe důraz na přátelský a férový přístup, takže se vždy pokusíme především lidsky domluvit.
ČASTO KLADENÉ DOTAZY
- 01
- 02
- 03
- 04
- 05
- 06
- 07
- 08
- 09
- 10