Všeobecné informace
PLATBA, VYZVEDNUTÍ, DOPRAVA A REKLAMACE
Zde najdete praktické informace ohledně způsobu dopravení či vyzvednutí Vašeho balíčku hub. Také jak u nás probíhá proces reklamace či principy předplatného.
PLATBA
Jediným způsobem jak si od nás objednat čerstvé houby je prostřednictvím předplatného. Je to z důvodu pěstování konkrétního množství hub na následující měsíc. Houby k Vám dovážíme již pár hodin po jejich sklizni, a tak je pro nás plánování opravdu stěžejní. Díky předplatnému víme kolik substrátu, podhoubí, mycelia si máme nachystat na další období, tak abychom ničím zbytečně neplýtvali. Jedním z naších předních cílů je vytvářet co nejmenší množství odpadu.
Na našich stránkách lze platit elektronicky, a to v podobě debetní či kreditní kartou nebo platbou převodem na účet. Po domluvě lze také uhradit částku v hotovosti přímo při přebrání, ale to jen v případě, že jste už od nás někdy v minulosti houby odebírali.
VYZVEDNUTÍ HUB NA FARMĚ
Pokud si chcete vyzvednout houby u nás přímo na farmě, a ušetřit tak přírodu od uhlíkové stopy, budeme jedině rádi. Až bude Váš balíček čerstvých hub připravený k vyzvednutí, obdržíte o tom zprávu. Při první objednávce se společně domluvíme, kdy se Vám to hodí nejvíce. Houby si můžete vyzvednout na adrese Čajkovského 1, v Brně v Žabovřeskách. Zastávka Burianovo náměstí, naše farma je hned na rohu z hlavní ulice, uvidíte polepy HOUBIO na našich oknech. Máme i vlastní parkování v našem vjezdu pro případ, že jste dojeli autem.
DORUČENÍ HUB K VÁM DOMŮ
Nabízíme možnost nechat si houby dovést až k Vašim dveřím. Houby rozvážíme vždy každý pátek a úterý odpoledne. U vaší první objednávky se společně domluvíme, kdy se Vám to bude nejvíce hodit. Tuhle službu nabízíme pouze po Brně a okolí do +/- 15 km. Pokud bydlíte o něco dál, lze se společně domluvit. V tomhle případě nás prosím prvně raději kontaktujte.
REKLAMACE
Samozřejmě nedílnou součástí každého podnikání jsou i reklamace. V případě, že jste byli nespokojeni s kvalitou hub, rozvážkovým servisem nebo čímkoliv jiným, tak nám dejte prosím vědět. Vše s Vámi osobně probereme a pokusíme se najít cestu, abyste byli s řešením reklamace spokojeni. Klademe důraz na přátelský a férový přístup, takže se vždy pokusíme především lidsky domluvit.